تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

خداحافظی رنگ دشت جنونه....


بهار بهار باز اومده دوباره
باز تموم دلها چه بیقراره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم مثل خزون میمونه
هیییییییییییی...بالاخره کار گذرنامم دقیقه ۹۵ درست شد و امشب یعنی در اصل فردا صبح ساعت ۴ مسافرم.هیچ وقت انقدر از رفتن خوشحال نبودم چون خیلی این دفعه گیر دادن و به مشکل برخورد کارام....
اما بهر حال  بازم یه سال دیگه نه چهارشنبه سوری هستم و نه سال تحویل.یاد امسال به خیر که حتی نفهمیدیم کی سال تحویل شد فقط به رقص گذشت...
دمول همه بچه هایی که دیشب اومدن و این دو تا که الان هم اینجان(پیام و امیر حسین) گرم...ترکوندین رفقا.ان شالله از اونجا هم میام مینویسم اما به سختی!!
مراقب خودتون باشین و ان شالله سال خوبی داشته باشین...احساسات و قلب و این حرفها!!!
دست بده در دست یار
خنده بزن بر بهار
غم رو فراموش بکن
میگذره این روزگار....

 
عشق آمدنی بود نه آموختنی...

Come change my heart
Rest my soul 
Don't let me go 
I will be yours
Cause I feel it now
This can't be wrong
Baby, show me the way to your heart



فکر کن....وقتی به زور میگین بنویس باید این چرت و پرتارو بنویسم دیگه...



برو با خیال راحت
اینجا قلبی نشکسته
دیگه برنگرد که اینجا
کسی منتظر نشسته....!!