تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...



من عزادارم.عزادار یک قلب شکسته. خاطره تلخ دیشب و شنیدن از اون همه دورنگی و دورویی کافی نبود حالا هم شنیدن شکستن یک دل ساده و مهربون.گاهی وقتها خیلی بد میشیم.اونقدر بد که روی دلها راه میریم و زیر پا لهشون میکنیم اما صدای خرد شدنشون رو نمیشنویم.اونقدر بد که حتی وقت نداریم به صدا گوش بدیم.صدایی که از دل بلند شده و به جای اینکه به دل بشینه به فنا میره.اونقدر بد میشیم که نگاه رو نمیبینیم.نگاهی که پشتش کلی مهر و محبت و انتظاره.اونقدر بد که....


مسافر خسته من بار سفر رو بسته بود

                                                        تو غربت آیینه ها به انتظار نشسته بود

میخواست که از اونجا بره اما نمیدونست کجا

                                                       دلش پر از گلایه بود ولی نمیدونست چرا




فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش
                                           
                                                 گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

ای که از کوچه معشوقه ما میگذری

                                                 برحذر باش که سر میشکند دیوارش



وقتی بازو به بازوم میدی به اوج میرم،وقتی از شناخت حرف میزنی به فرود کشیده میشم.وقتی گرمای اغوشت رو احساس میکنم به پرواز در میام،وقتی از این همه صبر حرف میزنی بالهام میشکنه.نه من یه موجد تو در تو هستم که شناختم نیاز به سالها داشته باشه ،نه تو اونقدر ساده که بخوای گول بخوری.
من همون رقاص زبردستم که به همه سازی رقصیدم و تو همون نوازنده چیره دست که فکر میکنه هر سازی ارزش نواختنش رو داره.پس چه بهتر که با یه همچین رقاصی،نوازنده ای باشی که تو ریتم بزنه...

ببین شیرین از این زمین بیزاره
                                                      تن فرهاد سنگ مزار نداره

آخه گوش کن ستاره آی ستاره
                                                       دل عاشق خریداری نداره...








تا حالا ۲۰ بار بهم دروغ گفتی،منم ۲۰ بار بهت دروغ گفتم.
حالا یر به یر شدیم یا هرکدوم ۴۰ بار ضرر کردیم؟!








وقتی تو گریه میکنی شک میکنم به بودنم


                                                   پر میشم از خالی شدن گم میشه چیزی از تنم

خاطره هرجا که میری به یاد من باش...!!


سیه چشمی به کار عشق استاد

                                                   به من درس محبت یاد میداد

مرا از یاد برد آخر ولی من

                                                  به جز او عالمی را بردم از یاد