تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...



از روزی که تو رفتی،پریده رنگ شادی
                                        انگار خورشید میتابه،مثل یه روز عادی
چطور هنوز پرنده،داره هوای پرواز؟
                                        چطور هنوز قناری،سر میده بانگ آواز؟    
 مگر خبر ندارند،تو رفتی از کنارم؟
                                        چرا بهت نگفتند،بی تو چه حالی دارم؟
به چشم خسته من،آسمون از سنگ شده
                                        لعنت به این تنهایی،دلم برات تنگ شده.....
 

نظرات 3 + ارسال نظر
ملقب به عسل سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ http://30in.persianblog.com

آخــــــــــــــــی ، چه قد رمانتیک !!!!

ناربانو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

بشین امشب آژانس شیشه‌ای ببین !!!
راستی بازم ممنون :)

محسن نوروزی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
خیلی عالیه
ولی اگه عکس های شهدا بذاری خیلی بهتر می شه
احسنت بر شما که ادامه راه شهدا هستید
انشاءالله زیر سایه امام زمان زنده باشی
یه عکس خیلی جالب از آقا بذار بالا و این شعر را پایینش بنویس
بالای سرم عکس تو را نصب نمودم
یعنی که سر من به فدای قدم تو
خیلی عالی می شه
ممنون
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد