تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

 

هرکه شد محرم دل،در حرم یار بماند
                                                وآنکه این کار ندانست،در انکار بماند

بعضی جمله ها به تنهایی یک فلسفه،یک کیش،آیین،جهان بینی و مانیفست هستند.شکوه آموزه چین باستان را ببینید:
"طوفان درخت تناور را میشکند،
اما ساقه باریک را به رقص در می آورد."

هفته عجیبی بود.زود گذشت اما پر از اتفاق.کمک بزرگی کرد در راستای دید جدیدم به زندگی!!! میخوام یه رساله بنویسم به اسم:"مانیفست برخورد با کارهای فرازمینی آدمهای کاملازمینی!!!" ترجمه انگلیسیش میشه: How to treat like a bitch.(معادل فارسیش تا حد امکان خلاصه شده!!! ).یه کم تمرین رک گویی،تمرین ساده گرفتن زندگی،مثل اتفاقی که سه شنبه شب افتاد،در عین حال تمرین جدی گرفتن زندگی و...
کلی هم به نتایج کاملا فرازمینی رسیدم:
1.تو خیلی جدیدی...
2.تو خیلی بچه ای...
3.تو هم مثل رفیقتی...
4. اینکه مثل درخت بودن خوبه چون خیلی کم تکون میخوری،و مثل ساقه بودن خیلی خوبه چون موقعی که درخت هم میشکنه تو فقط ریز میای!!!
5.تو تا حالا ده بار خودت رو نشون دادی(همون رفیق توی شماره3!!!)
6.دنیا تا سر حد مرگ کوچیکه(توی شماره 1!!!)...

عشق،شوق مرگ فاخته ایست،برای رسیدن به دل باخته اش...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

تمرین ساده گرفتن رو خوب اومدی !

هاجر شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ http://tiktak-h.blogsky.com

مطلع شعر رو نوشتی اینم مقطعش:
به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی /شد که باز اید و جاوید گرفتار بماند
انقدر تفال زدم و این غزل اومد که این بیت و حفظ شدم.
و حالا زندگی :
(زندگی زیباست
زندگی اتشگهی جاوید م پابرجاست
گر بیروزی رقص شعله ها تا بی کران پیدایت
ور نه خاموشست و خاموشی گناه ماست)
یا یه جور دیگه:
(زندگی شاید ان لحظه ی مسدودیست که
نگاه من
در نی نی چشمان تو خود را ویران می سازد)

سارا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.adomide.com

عالی بابک .. عالی...

من تنها چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://mane-tanha.mihanblog.com

پس من با تنهاییم چی کار کنم....!!
**هر چیز با ارزشی روزی بی ارزش می شود**
**** **** **** **** **** ****

ملقب به عسل چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ http://30in.persianblog.com

توجه کردی که اصلا خصوصی نبود این پستت !؟؟؟ !! اصلا ! ولی خب این خیلی خوبه که آدم واقعا بتونه زندگی رو ساده بگیره ولی رک گویی کار خیلی سختیه ، چون اصولا آدمها در این زمینه نمی تونن تعادل رو برقرار کنن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد