تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

ای در دل من،میل و تمنا همه تو...

 

خوشگلم!!مرسی که هنوز چشمم نزدی.هنوز هم حس میکنم خوشبختترینم.حتی اگر فکر سربازی و زمان رفتنش و گرما و این چیزها من رو به خودش مشغول کنه.حتی اگر گاهی کمبود یه نگاه مملو از عشق(حداقل در ظاهر!!)رو حس کنم،یا با تمام وجود یاد نگاههای قبلی بیفتم و دلم براشون تنگ بشه.حتی مثل قبلها،وقتی با علیرضا میرم بیرون،به این فکر نمیکنم که آخر تابستان میره.یه جوری تو حال،غرق شده ام که به فکر آینده هم هستم اما نمیذاره که از حال لذت نبرم.میشه چند روز بگذره و یکی دو تا اس ام اس ،اون هم از دوستای معمولیم نیاد به موبایلم،اما حتی اگه کتانه باز اس ام اس بده که من چه رنگیم؟و چی تورو یاد من میندازه؟و چی دوست داری با من بخوری؟،و در آخر همه هم بنویسه که این رو برای دوستات فوروارد کن،باز هم خوشحال میشم و سر فرصت جوابش رو میدم،و صد البته که برای دوستهام فوروارد نمیکنم!! چون مثل قبل دیگه این چیزها برام مهم نیست.پیش میاد تو هفته چند بار برم کوهستان و به قول فرناز برم تو حال و هوای خودم،باز هم یاد مریم میفتم،اما دیگه دلم براش تنگ نمیشه.چون یاد گرفتم زندگی ادامه داره و اگر کسی تصمیم غلطی بگیره،خودشه که باید جوابش رو پس بده.هنوز برای آینده برنامه ریزی میکنم،اما دیگه از آینده نمیترسم.اون خدایی رو که قبلا میپرستیدم،الان مثل یک کوه احساس میکنم که بهش تکیه داده ام.

 آن کس که تورا شناخت،جان را چه کند؟
                           فرزندو عیال و خانمان را چه کند؟
دیوانه کنی،هر دو جهانش بدهی
                           دیوانه تو،هر دو جهان را چه کند؟

خلاصه که در عین بیخبری و نهایت روزمرگی خیلی خوشحالم و با روحیه و...

خوشگلم!! باز هم مرسی که چشمم نزدی.

رو سر بنه به بالین،تنها مرا رها کن
                           ترک من خراب شبگرد مبتلا کن
در خواب دوش پیری،در کوی عشق دیدم
                           با دست اشارتم کرد،که عزم سوی ما کن
گر اژدهاست بر بخت،عشق است چون زمرد
                           وز برق آن زمرد،این دفع اژها کن
بر شاه خوبرویان،واجب وفا نباشد
                            ای زرد روی عاشق،تو صبر کن،وفا کن

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

سعید شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری بهم سر بزن.
بای

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ق.ظ

کم کم میخواستم متوسل به زور شم که چرا نمینویسی !!!
من میمیرم برای این جور طرز فکر - تو هیچوقت این جوری فکر نمیکردی - همیشه تو گذشته و خاطراتت گم میشدی ! امیدوارم که اینجوری زندگی کردن بهت بچسبه !

نه که من خوشگلم - میگم - خواهش میکنم !

سارا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.adomide.com

میدونی چی بابک گاهی زندگی آدمها آنقدر شبیه هم که حتی خودشون هم تصور نمی کنند.. بنظر من روزها ولحظات برای همه آدمها یکسان و یک جوره.. فقط این نگاههای ما که با هم فرق داره...

امیرحسین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

ته ته تهش همینه که تو هش رسیدی٬حتی اگه تو حرف باشه‌ (که نیست) ....
میخوامت رفیق!

......sh یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ

salam ,man kheili vaghte weblogeto mikhoonam vali ta hala forsati nashode bood toosh bekham chizi benevisam bidali, vali az2 ordibehesht dashtam fekr mikardam k shayad behtare 1 chizaeo begam k ta hala kasi nagofte:vaghti oon rooz nazarate comment 2 ordibeheshteto khoondam va bargashtam ta peyro e harfe yeki az doostat k nazaresho neveshte bood post aban maho bekhoonam kheili narahat shodam ,midooni chie dooste samimie man hich vaght nafahmid k to barash chi neveshti behtar ham hast nafahme intori kheili ghashangtare,vali babak jan tohmat zadan kheili gonahe bozorgie...shayad hich vaght forsate ino peyda nakoni k az delesh dar biari vali ino bedoon k behtare ba khoda tasfie hesab koni chon harfi k alan hame mitoonan be eshtebah boodanesh ghasam bokhoran hich vaght natoonest sabet beshe barat chon nakhasti va doosti e ghashangeto beham zad .vali mikham tanha ino bedooni k shayad bayad az khoda bekhay k babate forsati k az joftetoon gerefti mazeat bekhay.bebakhshid k dige nemitoonestam jeloye khodamo negah daram chon joftetoon doostamin.merci va khodafez.

سلام دوستم(چه خودش باشی چه دوستش فرقی نمیکنه چون هردوتون دوستمین) راجع به این موضوع شاید با تنها کسی که حرف زدم خدا بوده.همیشه هم پرسیدم چرا؟؟؟ اما عزیزم قبول کن که سخت ترین و پیچیده ترین چیزها هم قابل اثباته به شرط اینکه طرف خودش بخواد.وقت خیلی برای اثبات بود اما تنها چیزی که دیدم سپردن همه چیز به دست زمان و ساکت نشستن بود.من از خدام بود که عکسش ثابت بشه و مجبور به عذرخواهی بشم اما هیچ اتفاقی نیفتاد.هیچ وقت نگفت و نخواست...

ملقب به عسل دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://30in.persianblog.com

خیلی خوبه !
منم خوشحالم از اینکه زندگی همینقدر روزمره است و همینقدر با روحیه ای و همینقدر چیزهای خوب و عالی یاد گرفتی !‌!!

زندگی ادامه داره......

متین سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

خوشحالم خوبی. :)

سارا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.adomide.com

یه کمی دیرشده کجایی رفیق...

۞ کالاندرا ۞ چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://mawara.blogfa.com

افکار مجرای عواطف هستند و آنچه که موجب حیات افکار می‌شوند عواطفی هستند که از طریق قانون عشق منتقل می‌شوند، که در واقع محصولی از روح است بنابراین ذاتاً مقدس، خلاق و معنوی می‌باشد. تنها راه بدست آوردن عشق، بخشودن عشق است، هرچقدر بیشتر ببخشید، بیشتر دریافت می‌کنید. و تنها راهی که می‌توانید عشق ببخشایید این است که خود را از عشق سرشار سازید.

وبلاگ خوبی دارید.
پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد