تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

 

بازم اشکهای چشمام، مثل آب روونه
           آدم با چه امیدی، تو این دنیا بمونه
                          دیگه با چه غروری، بگم خیلی صبورم؟
                                    مگه میشه تو گریه، بگم مست غرورم؟

                  صدام کن که دوباره، بشم عاشق عاشق
                  بیام با یه اشاره، بیام با یه اشاره

تو قلبت کی عزیزتر شده از من؟
          کی اومد که بدت اومده از من؟
                         کنار تو همش عشقه تو حرفهام
                                   چقدر پیش تو آروم میشه دنیا

                  صدام کن که دوباره، بشم عاشق عاشق
                  بیام با یه اشاره، بیام با یه اشاره

خیال کردی دل من، دل ساده عاشق
        از این شاخه به اون شاخه پریده
                        دل ساده عاشق، دیگه بی تو تو دنیا
                                یه شب خواب خوش عشقو ندیده

                 صدام کن که دوباره، بشم عاشق عاشق
                 بیام با یه اشاره، بیام با یه اشاره

 

                      *******************


پ.ن 1: ای . تا . لیا !!!
پ.ن 2
: مامان برای ده روز رفت اسپانیا، باز هم من موندم و یه خونه خالی و یه چشم پاک!!!
پ.ن 3: ...و چه بسیار شده نا صافیها، و چه نرم شده ام من زیر پتک دروغ مردمان.
پ.ن 4: بسازم خنجری نیشش ز پولاد     زنم بر دیده تا دل گردد آزاد!!!
پ.ن 5: شغل شریفی است سوختن(مردن ) برای او که لحظه ای برای من تب نکرد .
پ.ن 6:
برو بابا حال نداری...!!!


 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ب.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

جاش خالی نباشه....

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

سرباز وظیفه ! سربازی با خونه خالی و چشمای پاک و یه دل مهربون و فوق العاده کوچولو !
قبل از اینکه کلا له شی خودتو از زیر پتک بکش بیرون تپل.

سارا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ http:///http://www.adomide.com

باید بسازم خنجری نیشش ز فولاد... ولی نه دیگه دل آزاد میشه و نه دیده .. نمیدونم شاید ما داریم الکی خودمون رو زجر میدیم و منتظر هیچ هستیم....

امیرحسین یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

مرگ راهی است برای رهایی.....اولین است یا آخرین؟

عاشقتم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ

بمیر بابا !!!!!!تو با این عقاید ... دهنه همرو صاف کردی.چقدر شعار/ ول بده تورو به جدت...

متین شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

تا حالا شده از این شغل شریف اخراج شی!!!!!!!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد