تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

شاش!!

 

به همین راحتی.همین امروز، راس ساعت ۲۲:۱۵ معلوم شد که قضیه معافی من به بن بست رسیده.از مشخصات ایران، یا بهتر بگم زندگی من اینه که، ۹۵ درصد، در عرض ۳ هفته، تبدیل میشه به شاش درصد!! بدین ترتیب من ۲ دیماه(چه تاریخ گهی!!) میرم سربازی، همینیست که هست!! عوضش مرد میشم! به مملکتم خدمت میکنم! ۲ سال عمر من کجا و ارزش مملکتم کجا؟! جانم فدای رهبر!!!

 

I've fucked a sheep, I've fucked a goat
I rammed my cock right down its throat
So what, so what
I've drunk that, I've drunk this
I've spewed up on a pint of piss
So what, so what
I've had skag, I've had speed
I've jacked up until I bleed
So what, so what
I've fucked this, I've fucked that
I've even fucked a school girl's twat
So what, so what
So what, so what, you boring little cunt

who cares, who cares what you do
Yeah, who cares, who cares about you

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ملقب به عسل سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ http://30in.persianblog.com

گل بگیرن در ِ این مملکتو با این قوانین ِ‌ ......

متین سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

چاقوتو بذار زمین! چی ارزش داره که تو دیگه نباشی!؟
---------------
شاید اینم یک تجربست ! شاید واست یک خاطره خوب بشه !
---------------
به دلیل کمبود کاغذ!!! واسه دو تا نوشتت یک جا نوشتم!!
---------------
شب جمعه در راهه واسه بهبود من دعا کن!!!!!

سارا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.adomide.com

میدونم که سربازی رفتن سخته.. و هیچوقت نمیتونم درک کنم این مسئله رو ولی یه چیزی رو خوب میدونم که آدم نگاهای مختلفی میتونه داشته باشه به مسائل مختلف.. شاید تجربیاتی توی سربازی بدست بیاری که هیچوقت، هیچ کجا دنیا به دست نیاری.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

به تخمت.وقتی ۱ سال مریم رو تحمل کرده ای ۲ سال هم می تونی سربازی رو تحمل کنی!

امیرحسین جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

هیچی ندارم که بگم..........اصلا داشته باشمم.....«...» تو این مملکت!

اهمیتی نداره دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

با نگران بودن و آیه یأس خوندن هیچی درست نمی شه.
تو آدم قوی هستی بعید به نظر می رسه با یه مسأله سربازی رفتن خودتو چنین باخته باشی.
تو قوی هستی ، با اراده ، تکیه گاه اونایی که دوستت دارن و چشمشون تو زندگی به تو است.
نکن این کارو ....نه با خودت نه با اطرافیانت
محکم قدم بردار و برو
می دونم که میتونی

شهرزاد سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

بابک انشالله زود زود سربازیت تموم بشه.
در مورد اون خانوم/آقا عرض کنم میشه بپرسم که چقدر سوختی که تو همچین پستی بی ربط زدی کانال ۲:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد