تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

قهر

 

نگه دگر به سوی من چه میکنی؟
چو در بر رقیب من نشسته ای
به حیرتم که بعد از آن فریب ها
تو هم پی فریب من نشسته ای

به چشم خویش دیدم آن شب ای خدا
که جام خود به جام دیگری زدی
چو فال حافظ آن میانه باز شد
تو فال خود به نام دیگری زدی

برو...برو...به سوی او، مرا چه غم
تو آفتابی...او زمین...من آسمان
بر او بتاب زآنکه من نشسته ام
به ناز روی شانه ستارگان

بر او بتاب زآنکه گریه می کند
در این میانه قلب من به او
کمال عشق باشد این گذشت ها
دل تو مال من، تن تو مال او

تو که مرا به پرده ها کشیده ای
چگونه ره نبرده ای به راز من؟
گذشتم از تن تو زآنکه در جهان
تنی نبود مقصد نیاز من

اگر به سویت این چنین دویده ام
به عشق عاشقم نه بر وصال تو
به ظلمت شبان  بی فروغ من
خیال عشق خوشتر از خیال تو

کنون که در کنار او نشسته ای
تو و شراب و دولت وصال او !
گذشته رفت و آن فسانه کهنه شد
تن تو ماند و عشق بی زوال او !

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ملقب به عسل دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://30in.persianblog.ir

به به ! خیلی شعر عاشقانه ای ست !
لذت بردم !
ولی خیلی زشته که آدم هی تحت تاثیر قرار بگیره و اون روی .... ش بالا بیاد ! میدونی ؟! من واسه خودت میگم !
به ما هم سر بزنید لطفا ، آقــــــــا !

بغض خاموش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.boghzebaran.blogfa.com

تنهایی
تنها چیزی است
که می خواهم
تنهایم بگذارید
چون حق من است
من
از
شهر سکوت
می آیم
از یک نهایت تاریکی
از غروری ترک خورده
از ایمانی فرو ریخته
رهایم کنید
تا
با تنهاییم
بمانم
تنهای تنها
تنها تریت تنهایی که تا حال
بوده

نغمه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

آقا خیلی وقت بود به بلاگتون سری نزده بودم. کوتاهی از ماست !
ناز قلمت ...

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ق.ظ

با من...

یلدا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.yalda-abadan.blogfa.com

[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]

سلام ..........

خوبی ؟؟؟؟

باید هم خوب باشی ... با این وبلاگ نانازت ............

از وبلاگت خیلی خوشم اومد .......

ساده .........

ولی زیبا ........

خوش سلیقه هم هستی ...........

یه خواهش ..........

میشه اگه آپ کردی من رو حتماَ خبر کنی ؟؟؟؟؟؟

ممنونت میشم .........

مزاحمت نمیشم دیگه ........

راستی .............................................................

ببخشید اینقدر خودمونی حرف زدم ......

خواستم اینجا چون تازه واردم ....... احساس غربت نکنم .[ناراحت][ناراحت][ناراحت]

به امید برآورده شدن تک تک آرزوهای قشنگت ....

بای .

[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

ستاره سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

می خوام باهاتون صحبت کنم

سید هادی و رعنا پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://elaheye-eshgh-66.blogfa.com

سلام بابک جون.ایول وبت حرف نداره.
خوشحال میشیم یه سری هم از کلبه عاشقانه ما بزنین.
موفق و پیروز باشید.
راستی لینک و نظر یادتون نره.
ممنوننممممممممممممممممممممممم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد