تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تو این 22 سال این چیزارو یاد گرفتم


ـ همیشه بدون ،وقتی داری به الآن فکر میکنی اون الآن دیگه گذشته پس سعی کن از این الآنها لذت ببری.
ـ همیشه بدون، یه دختر میتونه توی چشمات خیره بشه و بگه دوستت داره یا بدتر،بگه عاشقته و اصلا چنین چیزی نباشه،پس همیشه احساس،محبت،توجه،پول و وقتت رو برای خودت نگه دار.
ـ هیچ وقت فکر نکن تموم کردن یه رابطه غلط ممکنه باعث تنهایی بشه،همیشه بدون که تنهایی ممکنه باعث یه رابطه غلط بشه.
ـ هیچ وقت دوست واقعیت رو (از لحاظ ارتباط و درک متقابل نه لزوما مدت دوستی) دور نریز چون یه موقعی میرسه که میبینی دور و برت رو نارفیق یا فقط دوستای معمولی گرفتن.
ـ هیچ وقت بیش از اندازه به کسی محبت نکن چون اونوقت بصورت یه وظیفه در میاد و دیگه به چشم نمیاد.
و در آخر...
ـ برای کسی تب کن که برات بمیره...

منگر به هر گدایی که تو خاص از آن مایی
                                                        
                                               مفروش خویش ارزان که تو بس گرانبهایی
به صف اندر آی تنها که سفندیار وقتی
                                                           
                                               در خیبر است برکن که علی مرتضی ای
صنما تو همچو شیری من اسیر تو چو اهو
                                                         
                                               به جهان که دید صیدی که بترسد از رهایی 
همگی وبالم از تو به خدا بنالم از تو
                                                    
                                              ز همه جدام کردی ز خودم مده جدایی