تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

Soldier party

۲۰ ما خدمت مقدس! سربازی، با ۲ روز اضافه خدمت، ۴۵ روز مرخصی استحقاقی، ۳۵ روز مرخصی تشویقی، ۱۰ روز مرخصی پایان دوره آموزشی، ۸ روز تقلب در مرخصی!، ۸۶ ساعت و ۱۵ دقیقه! مرخصی ساعتی و یه دنیا خاطره و تجربه و البته خنده، دقیقا در چنین تاریخی به پایان رسید و بنده لایق دریافت کارت پایان خدمت دوره ضرورت شناخته شدم!

هر کسی موقع خداحافظی یه چیزی گفت، چه سرگرد که گفت:بچه بچسب به زندگیت، چه منصور که گفت: ان شالله از این به بعد برات خوب بچرخه! اما جالبترین حرف رو سروان عنانی، رئیس بخش سابا زد:

(بعد از کلی خداحافظی و آرزوی موفقیت)


- تبعیض رو تو ارتش دیدی؟
- بله، زیاد ...
- پس هرجا رفتی سعی کن بین زیردست هات فرق نذاری...