تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

مرسی از اینکه هی افلاین میذارین که کجایی یا وقتی من رو میبینین میپرسین..در جوابتون باید بگم:یکی از دوستان که البته حکم خواهر من رو دارن و بالطبع من هم برادر ایشون هستم از روی خیرخواهی و صد البته نوع دوستی از طریق یکی دو تا از دوستانشون یا به قولی عوامل استکبار و مزدوران خودفروخته داخلی اقدام به هکیدن و در اصل پکیدن ID من کردن و هرگونه صحبت دیجیتال و کلمات بنده در سایبر اسپیس برای ایشون کپی میشده و از اصل و فرع وجود ناجود بنده مطلع میشدن و باز هم صد البته اسم این کار طبق معمول اون چیزایی نیست که من فکر میکنم.نه دزدی نه تجسس نه فضولی بلکه میشه اسمش رو علاقه فراوان به یه دوست قدیمی(با حفظ سمت برادر) علاقه به کشف علوم جدید یا گشت و گذار در دنیای ناشناخته ها نامید و در این میان هیچ موش ازمایشگاهی ای نحیفتر از من که امادگی فدا شدن در راه علم رو داشته باشه یافت نشده.بهر حال...
شاید با یه ادرس جدید بیام شاید هم با همون ادرس و بگم هرچی بادا باد اما از قدیم گفتن:زندگی شهد گل است.زنبور زمان میخوردش انچه میماند عسل خاطره هاست...
راستی این کاست جدید عصار مثل قبلیا بار معنوی و اون سنگینی همیشگی رو نداره اما اهنگاش قشنگه...
می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب     چون نیک بنگری همه تزویر میکنند

عشق قرارداد ننگینیست!!
آری عشق...
...و چه ساده بودیم که گمان کردیم عشق درمان است.

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم
اگر دل دلیل است اورده ایم
اگر داد شرط است ما برده ایم...
از همه دوستان و اشنایان بخصوص تو که انقدر رو من شناخت درست و منطقی دارین واقعا ممنونم.اره من همه اونایی که تو و بقیه میگین هستم و از این بابت واقعا شرمنده ام!!!اما...
...دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم
از این دنیای کثافت و ادمهاش پناه بردم به شش تا سیم گیتار.تو ریتم چهار چهارم اسپانیش فقط دنبال یه چیز میگردم اون هم "من گم شده" است...

اگر یک خر تو را ببوسد بهتر از آن است که با یک بوسه خر شوی.

:::یک ضرب المثل چینی:::

MISS YOU!!


زبانم لال است و قلمم خشک!!
چیزی برای نوشتن ندارم اما...

Another day..without your smile
Another day..just passes by
But i know..how much it means
For you to stay..right here with me
The time we spent apart will make our love grow stronger..But it hurt so bad
I can't take it any longer..i wanna grow old with you..i wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes..I wanna be there for you sharing everything you do
I wanna grow old with you...

به مرغابیها ننگرید که زندگی را بر سطح اب نوشته اند،
به ماهیها بنگرید که زندگی را در عمق آب باور دارند.
اگر در تور صیاد گرفتار امدند،
چه باک...!
زندگی در عمق جاریست.