تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

 

رو لبهای شکستمون،
بوسه هامون چه بی ریاست،
تو قلبای گرفتمون،
صدا فقط صدای پاست.
تو قلب من فقط وفا،
تو ناز تو فقط ادا،
صدای من چه خوش صدا،
نگاه تو چه بی وفا.
هوای سفر زد به سرم،
خیره شدم دور و برم،
نخواستی حتی بمونم،
بازم برات،دل بخونم.
بزن کنار،ابر غم رو،
با من ببین،ستاره رو،
بزن به آب،قایقم رو،
بده نجات،این دلم رو.
نه من فراریه دلم،
نه تو خدای معجزه،
دلم یه همزبون میخواد،
بهش بگو،یه معجزه...
(شهریور 84)

 

بخواب ای گل...

 

لالا لالا،همه در خواب نازن
دیگه چیزی ندارن تا ببازن
بخواب آروم،نه اینکه وقت خوابه
بخواب ای گل،که بیداری عذابه و عذابه
نترس از دست بی قانون فردا
بخواب جونم،که قانون داره دنیا
بخواب آروم،گل گلدون خونه
که بیرون تا بخوای،نامهربونه
لالا لالا،که قلبم زیر و رو شد
که دست عاشقم،پیش تو رو شد
که بازم این دلم،دیوونگی کرد
که این دیوونه با عشق،زندگی کرد
بخواب ای گل،الهی درنمونی
نگیره بغضت،از نامهربونی
بخواب جونم،که درهارو ببندم
نخوای از من،که با گریه بخندم
بخواب آروم،که خورشید هم،خاموشه
اون هم باید بره،چیزی بپوشه
اون هم طاقت نداره،توی سرما
اون هم غافل شد از،حال دل ما
همه اینجا غریب اندر غریب اند
همه از بی نیازی،بی نصیبند
بخواب آروم،نه اینکه وقت خوابه
بخواب ای گل،که بیداری عذابه و عذابه...

 

روحشان شاد...

 

 

هرکه شد محرم دل،در حرم یار بماند
                                                وآنکه این کار ندانست،در انکار بماند

بعضی جمله ها به تنهایی یک فلسفه،یک کیش،آیین،جهان بینی و مانیفست هستند.شکوه آموزه چین باستان را ببینید:
"طوفان درخت تناور را میشکند،
اما ساقه باریک را به رقص در می آورد."

هفته عجیبی بود.زود گذشت اما پر از اتفاق.کمک بزرگی کرد در راستای دید جدیدم به زندگی!!! میخوام یه رساله بنویسم به اسم:"مانیفست برخورد با کارهای فرازمینی آدمهای کاملازمینی!!!" ترجمه انگلیسیش میشه: How to treat like a bitch.(معادل فارسیش تا حد امکان خلاصه شده!!! ).یه کم تمرین رک گویی،تمرین ساده گرفتن زندگی،مثل اتفاقی که سه شنبه شب افتاد،در عین حال تمرین جدی گرفتن زندگی و...
کلی هم به نتایج کاملا فرازمینی رسیدم:
1.تو خیلی جدیدی...
2.تو خیلی بچه ای...
3.تو هم مثل رفیقتی...
4. اینکه مثل درخت بودن خوبه چون خیلی کم تکون میخوری،و مثل ساقه بودن خیلی خوبه چون موقعی که درخت هم میشکنه تو فقط ریز میای!!!
5.تو تا حالا ده بار خودت رو نشون دادی(همون رفیق توی شماره3!!!)
6.دنیا تا سر حد مرگ کوچیکه(توی شماره 1!!!)...

عشق،شوق مرگ فاخته ایست،برای رسیدن به دل باخته اش...