تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

آخرین کلاس...

 

 به راه وی،تا سحر ماندم،
                       ژاله افشاندم،
                                او نیامد...

آخرین باری که سر کلاس،پشت این میز و نیمکتها نشستم،اصلا تجربه جالبی نبود...

درون خلوت ما،غیر درنمیگنجد
                             برو،برو...
                                   که هرکه نه یار من است،بار من است...

به بلندی یلدا قسم که دلم تنگه...

 

نامه ای بی تمبر و تاریخ،

                 نامه ای بی مهر و امضا،کوچه دلواپسیها،

                                      برسه به دست بابا.

با سلام خدمت بابا،

                عرض کنم که غربت ما،انقدرهام بد نیست که میگن،

                                    راضیم،الحمدلله...!

۴ سال گذشت...

--------------------------------------------

جشن فارغ التحصیلی ما هم دیشب برگزار شد.میتونست بهتر از اینها باشه،چه اجرای مراسم،چه رفاقتها،چه...ولی بهر حال دیشب هم مثل این ۴ سال به سرعت باد گذشت تا یه سال دیگه یا ده سال دیگه با دیدن عکسهاش،بگیم:یادش به خیر...یادش به خیر...!