تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...



بهار بهار،باز اومده دوباره
باز همه دلها،چه بی قراره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم،مثل خزون میمونه...

این سفرهای عید هر سال و خداحافظی های قبلش هرچقدر بد باشه، اینکه سرم رو باد میدم و یه مدت از همه این سوتفاهمات و حرفها و کارای بچه گونه دورم خیلی برام مهمه.کلی حرف داشتم که دم رفتن بزنم اما الان فقط به سکون احتیاج دارم و بس....
سال نوی همتون مبارک و امیدوارم سال بی غمی داشته باشین،برای من هم دعا کنین.


پ.ن:این وبلاگ،به علت در دست احداث بودن ذهن و روان نویسنده تا اطلاع ثانوی تعطیل
میباشد.


Now that I've lost everything to you
You say you wanna start something new
And it's breakin' my heart you're leavin'
Baby, I'm grievin'
But if you wanna leave, take good care
I hope you have a lot of nice things to wear
But then a lot of nice things turn bad out there

You know I've seen a lot of what the world can do
And it's breakin' my heart in two
Because I never wanna see you a sad girl
Don't be a bad girl
But if you wanna leave, take good care
I hope you make a lot of nice friends out there
But just remember there's a lot of bad and beware

Baby, I love you
But if you wanna leave, take good care
I hope you make a lot of nice friends out there
But just remember there's a lot of bad and beware

Oh, baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
Oh, baby, baby, it's a wild world
I'll always remember you like a child, girl
 

 




ابهام

 و من اندیشه کنان، غرق این پندارم،

                          که چرا خانه کوچک ما،سیب نداشت....

تنها صداست که میماند،سکوت حرف آخر...



آه ای خدا کمک کن من بی صدا نمونم

                                        تاریخ عشق رو باید با عاشقها بخونم

مغرور و عاشقونه اون عاشقها که مردند

                                        این عشق سینه سوز رو به قلب ما رسوندند
                                       
                                    ************
ای همسفر سلامی، محتاج یک سلامم

                                       از می پریده مستی ،غم مونده توی جامم


 هملحظه های تردید، این درد رو چاره باید

                                      مردن مرام ما نیست، عمر دوباره باید
 
                                  ************
دلخسته ام از عالم،دل بسته ام به ساقی

                                     صبرم زیاده اما، عمری نمونده باقی

انگار تموم دنیا بسته است به تار مویی

                                     برای این زمونه نمونده آبرویی....






تو زندگیم یه تصمیم گرفتم که خیلی تاحالا تاوانش رو دادم،اما خیال منصرف شدن ندارم.دوست دارم مثل بابا باشم.خیلی موقعیت پیشرفت داشت،اما هیچ وقت خودش رو نفروخت.خیلی میتونست بره جلو،اما از خودش جلو نزد.همینه که وقتی رفت، زمین و زمان سوختند.برام خیلی مهمه که بجای اینکه از بودنم لذت ببرند و ببرم،از رفتنم بسوزند.خیلی برام مهمه که فقط یه نام نیک ازم بمونه،همین و همین.برای همینه که نمیخوام مثل بقیه باشم،بقیه ای که شامل انواع بدیها هستند،اما نهایتا میگن که اونا برندند.دوست دارم ببازم،اما پاک ببازم.دوست دارم بازی بقیه رو ببازم نه بازی خودم رو.هنوز هم میگم:....

منگر به هر گدایی،که تو خاص ازآن مایی

                                           مفروش خویش ارزان که تو بس گرانبهایی