تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

زمستون...


زمستون،تن عریون باغچه چون بیابون
           درختها،با پاهای برهنه زیر بارون
                     نمیدونی تو که عاشق نبودی
                             چه سخته مرگ گل برای گلدون

    گل و گلدون چه شبها
          نشستن بی بهانه
              واسه هم قصه گفتند عاشقانه

                                               چه تلخه،چه تلخه
                                               باید تنها بمونه برگ گلدون
                                              مثل منکه بی تو نشستم زیر بارون زمستون
             
                                               ***********

زمستون، برای تو قشنگه پشت شیشه
          بهاره،زمستونها برای تو همیشه
                   تو مثل من زمستونی نداری
                             که باشه لحظه چشم انتظاری

     گلدون خالی ندیدی
            نشسته زیر بارون
                  گلهای کاغذی داری تو گلدون

                                              تو عاشق نبودی،ببینی
                                              تلخه روزای جدایی
                                              چه سخته،چه سخته
                                              بشینم بی تو با چشمای گریون....