تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

Everywhere I go all the places that I've been
Every smile is a new horizon on a land I’ve never seen
There are people around the world
Different faces different names
But there's one true emotion that reminds me we're the same
Lets talk about love

From the laughter of a child to the tears of a grown man
There's a thread that runs right through us all and helps us understand
As subtle as a breeze
That fans a flicker to a flame
From the very first sweet melody to the very last refrain

Lets talk about love

بنشین بر لب جوی گذر عمر ببین...

با عرض سلام بابکم
امشب مهمونم و مثل بادبادکم!!
دوماد از دوستای خوب بچگیمه،اون تنها رفیق روزای زندگیمه
از بچگی تاحالا همدمشم،امشب عروسیشه من بست منشم(Best man!!)...

اصلا  امتحانا و اینکه تموم شد و گردش شروع  شد و این حرفهارو بیخیال!!!احساس پیری من رو بچسب که همش زیر سر امیربابک و زن گرفتنشه.
اون موقعها وقتی ۹-۱۰ سالمون بود فکر میکردیم زن گرفتن از اون کارای خفن روزگاره و موقعش سی سالگی شایدم بیشتره اما حالا دیگه دور و برمون همه دارن زن میگیرن.این از امیربابک،اون از شاهین،دیگه سام متولد ۶۳ که گندش رو در اورده...بهرحال ان شاالله همشون خوشبخت بشن.