تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

به افتخار ۲۰۰۰۰ امین!! بازدید کننده این جمله نازیلا رو مینویسم که شاید واقعا نجاتم داد...

if you love sth,let it go,if it comes back ,it was meant 2 be ,if it doesn't it never was
عشق

زلزله یا ولوله

زمین نلرز مردم دارن از سفر برمیگردن
زمین نلرز مردم دارن میرن خواستگاری
زمین نلرز مامان میترسه
زمین نلرز من دارم مدار منطقی میخونم!!!
زمین نلرز مردم رفتن کوه
زمین نلرز ما طبقه دوازدهم هستیم
زمین نلرز...توروخدا دیگه نلرز من درس دارم!!!
زلزله هم با همه ترس و لرزش و البته خنده هاش گذشت.فقط بازم به هممون یاداوری کرد که چقدر ضعیفیم و ناتوان.
آخ که امتاحانا نزدیکه و بازم بابک گیج و ویج میزنه!!
راستی از همه عزیزان و دوستان خاله زنک استدعا دارم اگر هرگونه سوالی براشون پیش اومده یا به چیزی مشکوک شدن مستقیما از خودم بپرسن و نه اینکه پیغام و پسغام بفرستن و ...اصلا بهتره انقدر خاله زنک بازی در نیارین و انقدر به کار دیگران کار نداشته باشین و سرک نکشین تو زندگی مردم....
راستی امسال از اون تابستونا میشه ها....این میاد و اون!!!! عجب حالی بده ها....
p.s:اولا بهادر خان هم تشریف بردن...دوما این Orkut عجب چیز خدا و اعتیاداوریه بخصوص اگه دم امتاحانا کشفش کنی.