تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

چی بگم؟

وقتی به اوج کثافت وجود یک نفر پی میبری که با عشق بری براش سوغاتی بخری و اون پشت سرت بگه:اره.. بابک همه اینارو از مغازه ۱ دلاری گرفته.اگر حتی سوغاتی تو ۱ دلار باشه باز لیاقت همون ۱ دلار رو هم نداری...
(میخواستم اول مقدمه برای بلاگم بنویسم ولی انقدر اینا باحالن که نشد)
نظرات 4 + ارسال نظر
پریناز شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:42 ق.ظ http://Parinaaz.blogsky.com

اون یه نفر می تونه بی احساس ترین آدمی باشه که من تا به حال دیدم.آدمی که فقط به خودش و منافع خودش فکر می کنه.
اون آدم دوستی وارزش دوستی رو با پول می خواد بسنجه ولی اینو بهش یاد ندادن خیلی چیزا رو با پول نمی شه بدست آورد٫ خیلی چیزا انقدر سطحشون پایین نیست که بخوای با پول بهش ارزش بدی و براش بها تعیین کنی .فقط می تونم بگم که واقعاَ متاسفم.

سارا شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:51 ق.ظ http://saara.persianblog.com

اون آدمی که این حرف رو بزنه حتی از روی شوخی ؛ خیلی خیلی نفهمه.....من متأسفم براش که هنوز نفهمیده که ارزش دوستی به این چیزها نیست...حتی اگه از یه دلاری هم خریده باشی ؛ مهم اینه که به یادش بودی...این رو هم نمی فهمه؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:09 ب.ظ

اون یه نفر برای تمام عمرش تنبیه شد ... مطمئن باش ...

زهرا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ http://faryaaaaad.persianblog.com

واقعا کسی پیدا میشه اینکارو کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد