تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

...هی من رسیدم .اینجا همه چیز امن و امانه.هوا به طرز فجیعی مرطوب.با بارونای سیل اسا.همه هم خوب خوب.دیشب با سارا مهرنوش شیما و بهرام (بخاطر تولد سارا) رفتیم  رستوران ((سکویا)) رستوران مورد علاقه اقای کلینتون!! .برگشتنی هم با ماشین Convertable بهرام اومدیم خونه که بارون شدید اجازه نداد ازش لذت ببریم.امشب هم با شیلا و بروبکس! خونه یکی از دوستامون هستیم.فردا هم با همونا میریم قایق سواری.یکشنبه صبح هم با سارا و بقیه میریم یه شهر بازی خفن با بازیهای ترسناک.شبش هم یه جشن بزرگ ایرانیهاست به اسم Paper moon به مناسبت بازشدن مدارس که تو مایه های قرش بده هست.میبینین که داره بهم بد میگذره.تا کور شود هر انکه نتواند دید!!البته مثل اینکه چشمم زدین چون احتمالا این سفر دیگه به Hawaii و San diego نمیرسیم.
کاش کامنتهای اینجا درست میشد تا حالا که نمیبینمتون لا اقل نظراتتون رو ببینم.حالا سعی میکنم در اولین فرصت بنویسم.اگه بدونین به چه افتضاحی تایپ کردم...
دیگه برای موندن اتاق تو شلوغه
عروسکا بدونین که عاشقی دروغه.....

نظرات 4 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:20 ب.ظ http://shimshim.persianblog.com

یوهاهاهاهاهاهاها :) آقا اول شدم :) نظر خواهی درست شد. ولی این بلاگ اسکای هم خراب کرد. آقا اون شب خیلی خوش گذشت خیلی جا آرش و بقیه خالی. Paper moon هم که میدونم خوش گذشت ولی شهربازی و مطمئن نیستم :~ به من که اوووووووووووووووووووف کلی مخصوصا از اون بالا پرت شدم پایین ;) خوش گذشت ولی هنوز هیچی نشده کلی درس دارم که غصم شدم :(( موفق باشی نظر خواهی هم مبارک :)

نگار چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 06:50 ق.ظ http://etrangerere.blogspot.com

Salam:) inja nazar khahi dashte hamishe??:O man chera hich vaght nadidam! na engari shima joon tabrik gofte behet pas nadashte:)) residan bekheir:) ie jaye shoma doostan khalie khoshk o khaliam nesaremoon nakardiaaa:P doostan be jaye ma agha babak:P bye bye

کیمیاگر چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:51 ق.ظ http://mehrgol.persianblog.com

وااااااااااااای به به...
چه عجب که این نظر خواهی درست شد.
کلی ذوقیده شدم.
ایشالا بتونیم به زودی باز هم ببینیمت.

امیر چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:15 ب.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

سلام
آقا دیار کفر حال میده حسابی که یه حالی از ما نمیپرسی؟؟؟؟
خوش باشی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد