تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

Everywhere I go all the places that I've been
Every smile is a new horizon on a land I’ve never seen
There are people around the world
Different faces different names
But there's one true emotion that reminds me we're the same
Lets talk about love

From the laughter of a child to the tears of a grown man
There's a thread that runs right through us all and helps us understand
As subtle as a breeze
That fans a flicker to a flame
From the very first sweet melody to the very last refrain

Lets talk about love
نظرات 22 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ق.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

مطلب بلاگ من دقیقا نظر منه....نمیتونم چیز دیگه ای بگم!

مهشید پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ب.ظ

نصفه شبی خواب نداشتی بعد از این همه ورجه ورجه:))

سارا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:30 ب.ظ http://saara.persianblog.com

سلام بابی جونم
خوشم میاد از این همه انرژی که داری....در برابر تو احساس مادر بزرگ بودن بهم دست می ده !! الانم با نوشته قبلیت باید برم بمیرم دیگه ...نه؟
بهم خیلی خوش گذشت با تو و این دوستهای خوبت ....مرسی

زهرا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام ...... چطوری بی معرفت؟!؟

شیما شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ق.ظ

ای ول خیلی توپ بود ای ول :)
جای من خالی میکنید هم ماهی؟!!!
خوش باشی با اون شهی :))

نغمه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 ق.ظ

کاشکی برای بی سوادایی مثل ما دوبله به فارسی اش رو می نوشتی :( ولی بلاگ جالب و قشنگ و خوکشلی داری

صدف شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:03 ب.ظ

منم عاشقه این اواز celen dionهستم میدونی هر جایی و هر کسی ارزش از عشق گفتنو نداره .مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ق.ظ

ببین دوباره سلام!میگم هاااا میخوای برو مرد و مردونه بهش بگو غلط کردم شاید ببخشدت و دیگه اینقدر دلت نگیره...

نازی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:30 ب.ظ

واقعا مردم چه دل خوشی دارن که فکر می کنن دل تو بخاطر اونها می گیره!! من نمی دونم تو که میگی یه سری چاپلوس دور و بر بابک هستند خودت هم چرا همین نقش رو برای دوست بی زبونت بازی می کنی؟؟
با مهشید هم موافقم... خیلی شادم کردین.دوستون دارم
راستی سارا جون امید وارم بهت خوش گذشته باشه دیگه شرمنده از هر چی کم بود.

یاسی سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ق.ظ http://Yas-Googoosh.persianblog.com

:::.. قصه این جوری شروع شد ... که تو بیقراری من تو رسیدی ... مث خورشید تو تابیدی ... به تن مرده عشقم تو دمیدی ... قصه این جوری شروع شد ... قصه ی عشق من و تو قصه ی پاییز و برگه ... قصه ی کوچ و تگرگه ... قصه ی جنگل و رازه ... قصه ی درد و نیـــازه ... قصه اینجوری شروع شد ... حالا من موندم و احساس ... که یه دنیاست ... آخر عشق من و تو یه معماست...قصه این جوری شروع شد ... ..:::

سارا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.sara8.com

دل اگه نگیره که دل نیست..!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ب.ظ

به جای اینکارها می نشستی سر درسات.اخه ۷ هم شد نمره؟!افت تحصیلی داشتی ها!!!دلیلش هم که تابلو...

مهشید چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ب.ظ

جمیعا صلوات((=

هامون جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:30 ب.ظ http://shouka.blogsky.com

celine

بهار شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ب.ظ http://khaatoon.blogsky.com

چه خبره بابک ؟ خبریه؟ من بیخبرم.اینا میگن عاشق شدی. :)

ویدا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:50 ب.ظ http://206onweb.persianblog.com

بابا ای ول اومدم با این حرکتت ...منظورم شعر سلین دیون بود ... دمت گرم ... خیلی زیبا بود ..موفق باشی ... راستی وبلاگتو توی اورکوت پیدا کردم .... به منم سر بزن هر چند مدتیه با آپدیت کردنم مشکل دارم .... اما بالاخره حل می شه... بای

نوشین چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:40 ب.ظ

نفهمیده بودم آپدیت کردی ... وگرنه زودتر خدمت میرسیدم ... !
OK, به قول شاعر که میگه : Let Me Start By Sayin' : I LUV U :D

[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ق.ظ

مرد حالا!!!!!!!!!!!!!!!!!

ندا - پیروز شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ب.ظ

It is not easy to live life sometimes and face the world with a smile when you'r crying inside . It takes a lot of courage to reach down inside yourself, hold on to that strength that's still there, and know that tomorrow is a new day with new possibilities .
But if u can just hold on long enough to see this through , you'll come out a new person stronger , with more understanding , and with a new pride in yourself from knowing you made it .

یکی از همکلاسیات توی نظریه زبانها شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:31 ب.ظ http://cia.gov

تو دیگه آخرررررررشی! دوست دارم عزیزم.

خیلی خوشم میاد ازت.

خیلی شیطون بودی بلا!

هی این آقای عباسپور رو اذیت میکردی.

میرفتی زیر صندلی با موبایل صحبت میکردی.







(خوشحال نشو، من پسرم!!)

elham یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ http://elhamdanesh.blogsky.com

chie az mode oftad???????
cheshm ghorre!!

زهرا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:53 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااای چه حالی که تولد تو بده :) .... موافقی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد