تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...



بهار بهار،باز اومده دوباره
باز همه دلها،چه بی قراره
اما برای من دور ز خونه
بهارا هم،مثل خزون میمونه...

این سفرهای عید هر سال و خداحافظی های قبلش هرچقدر بد باشه، اینکه سرم رو باد میدم و یه مدت از همه این سوتفاهمات و حرفها و کارای بچه گونه دورم خیلی برام مهمه.کلی حرف داشتم که دم رفتن بزنم اما الان فقط به سکون احتیاج دارم و بس....
سال نوی همتون مبارک و امیدوارم سال بی غمی داشته باشین،برای من هم دعا کنین.


پ.ن:این وبلاگ،به علت در دست احداث بودن ذهن و روان نویسنده تا اطلاع ثانوی تعطیل
میباشد.
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:05 ق.ظ

حیف تو نیست؟

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ب.ظ

این سفر دم عیدت حسابی منو دچار دلتنگی کرده ! خوشحالم که یه استراحت گنده میکنیو فکرتو حسابی خالی می کنی - حیف میشی سر این بچه بازیا !!

سارا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.sara8.copm

یاورهمیشه مومن تو برو سفر سلامت.. سال خوبی داشته باشی.. منتظرت حضور دوباره ات هستم....!

نسیم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ق.ظ http://setarehsokoot.blogfa.com

سلام
خوبی
سال خوبی رو برات آرزو می کنم
راستش من داشتم توی تنهاییم قدم می زدم که شما رو ژیدا کردم
دیدم شما هم تنهایید.
ما رو در محفل خودتون راه می دهید.
چون دیدم دانشجوی کامپیوتر هستید خواستم یه چیزهایی ازتون یاد بگیرم
لطف می کنید به من هم سری بزنید
ممنون می شم
در تنهاترین لحظه هایت خدا را به یاد داشته باش
با تشکر
دوست
موفق باشید

نسیم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
روز به خیر
خیلی از لطفتون ممنونم
می خواستم بیشتر در موردتون بدونم
یه سوال برام پیش اومده و اینکه چرا در وبلاگتون در مورد تخصصتون که کامپیوتر است چیزی ننوشتید؟
البته ببخشید که این سوال را ازتون پرسیدم ها
می شه آدرس پست الکترونیکی تون را در اختیارم قرار بدهید تا بیشتر در مورد کامپیوتر از شما اطلاعات بگیرم
با احترام
نسیم

سارا پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.sara8.com

سلام بابک جان.. چطوری رفیق... مرسی عزیزم که همیشه به یاد هستی.. امیدوارم که سال ۸۴ بهترین سال و سبزترین سال برات باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد