تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...





اونی که میخواستم دلم رو شکست و
                        به پای یک عشق جدید نشست و
                                           چشم روی آرزوم همیشه بست و
                  پشت مه پنجرمون رها شد


اونی که میخواستم مثل اشک چکید و
                        تو طول راه باز یک کسی رو دید و
                                           به آرزوش انگار دیگه رسید و
                 به خاطر هیچی ازم جدا شد

 
اونی که میخواستم،من رو تنها گذاشت،رفت...


 اونی که میخواستم دل ازم برید و
                       بین گلها یک گل تازه چید و
                                         به اونی که دلش میخواست رسید و
                 با غم و غصه من رو آشنا کرد


اونی که میخواستم من رو برد بهشت و
                      اسم من رو، رو سردرش نوشت و
                                         بهونه کرد بازی سرنوشت و
                تو شهر رویاها من رو رها کرد


اونی که میخواستم من رو برد از یاد و
                     رفت پیش اون کس که دلش میخواد و
                                         زد زیر عشقش که یادش نیاد و
                مثل همه آدمها بی وفا شد


اونی که میخواستم من رو تنها گذاشت،رفت...



 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ

اونی که مي خواستی - دلش يکی ديگه رو مي خواست !
فدای سرش اگه خيلی تنهایی - فدای سرش اگه گريونه چشمات - فدای سرش اگه دلتو شکسته !!!
اگه يکی تورو بخواد - تو يکی ديگرو بخوای - چی کار مي کنی ؟؟؟! فدای سرت ... ؟؟؟

امیرحسین جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ http://roozmare.blogsky.com

همه گویند که (( تو )) عاشق اویی
- گرچه دانم همه کس عاشق اویند -
لیک٬میترسم یارب!
نکند راست بگویند؟؟

ْْصفا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ب.ظ http://http:/payamiazghafas.persianblog.com

سلام ...دوست خوبم ..من به تازگی وارد این مقوله شدم..وبلاگ قشنگی داری...به من هم سر بزن...

سارا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ق.ظ http://www.adomide.com

اگه تنهام فدای سرت....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد