تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

مسافر شهر غم....



   دم رفتن،کسی گفت سفر به خیر
   که واسم غریب و ناشناخته بود
   اما اون وقتی رسید که قلب من
   همه آرزوهاش رو باخته بود
   وقتی رفتم،کسی غصه اش نگرفت
   وقتی رفتم،کسی بدرقه ام نکرد
   دل من میخواست تلافی بکنه
   پس چشم هیچ کسی عاشقم نکرد...


نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام!
خیلی وقت بود اینجا رو نخونده بودم.می بینم که هنوز اکتیوی . ای ول.
این آهنگه هم که خداست....فقط آخر غمٍ.

Make sure that the person you give help to really deserves it .Try not to be fooled by others who are not being straith with you

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد