تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...



روزها از پی هم میگذرند و من تنها نظاره گرم.تنها مشاهده میکنم آنچه بر من میگذرد.تاب جدل ندارم طاقت بخشش نیز هم.خدا کند که دگرگون شوی همانطور که خود اصرار داری...

سکوت سکوت و سکوت.....

        و چه فریادی رساتر از سکوت
   
                و چه فرصتی از پی سکوت....

سکوت سکوت و سکوت...

نظرات 2 + ارسال نظر
م ی ث م دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام . یه سرهم ه من بزن اگه دوست داشتی تو مسابقه ی پیش بینی شرکت کن .

سارا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.adomide.com

میدونی چی بابک گاهی اوقات باید بی تفاوت بود نسبت به همه اتفاقات زندگی... باید گذشت .. گاهی سکوت از سر بی تفاوتیه... راستی لینکها کار می کنه که؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد