تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

آخرین کلاس...

 

 به راه وی،تا سحر ماندم،
                       ژاله افشاندم،
                                او نیامد...

آخرین باری که سر کلاس،پشت این میز و نیمکتها نشستم،اصلا تجربه جالبی نبود...

درون خلوت ما،غیر درنمیگنجد
                             برو،برو...
                                   که هرکه نه یار من است،بار من است...

نظرات 5 + ارسال نظر
ملقب به عسل شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ب.ظ http://30in.persianblog.com

آره اصلا تجربه ی خوبی نیست ! حتی من هم که دورتر واستادم ، از اینکه یه سری از آدمهایی رو که یه روزی کنارم ، پشت همون میزو نیمکت ها نشسته بودن ، دیگه نخواهم دید ، اشک توی چشمام جمع میشه !!!!!!!!

امیرحسین شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://amireghlimi.blogsky.com

که هرکه نه یار من است،بار من است.............

عالی بود............عالی بابک

سارا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.adomide.com

گاهی لحظات اونطوری که ما میخواهیم رقم نمیخوره....!!

متین یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ

نمی دونم چرا همیشه آخرش اینطوریه؟!

الهام یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
من چطوری میتونم عضو بشم و نوشته هام بذارم توی سایت بابک جان؟

اگر منظورت بلاگ سکای هست.میتونی بری صفحه اصلی و تو قسمت عضویت مشخصات رو پر کنی و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد