تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

خوشحالم از اینکه باورت نکردم...

 

 
" - ... نگران من نباش،حالم خوبه.تنها نیستم،فقط جدام.افسرده هم نیستم،خسته ام،خسته...
- از چی؟
- از این الکی زنده بودنه،بیهودگیه.انگار همه چی گند گرفته،بوی عفونت داره خفه ام میکنه...
- شنیدن این حرفها دیگه واسم تازگی نداره،میدونی روزی چند تا آدم مثل تو میان مطب من؟
- چجوری گولشون میزنی خانم روانشناس؟
- پوچی و سرخوردگی شماها بیشتر از اونی که فلسفی باشه،تحمیلیه.اگه شرایط زندگیتون عوض بشه،همه چیز درست میشه...
- خوب و بد چه فرقی با هم دارن؟
- تو امید رو چجوری تعریف میکنی؟
- امیدوار بودن یا نبودن خیلی ذهنیه.هیچی،من خیلی وقته فهمیدم که هیچ فرقی نمیکنه که آدم خوب باشه یا بد،شاد باشه یا غمگین،شریف باشه یا خائن،چون مرگ همه چیز رو با هم برابر میکنه.تو چرا خودکشی نمیکنی؟
- من هم به مرگ علاقه مندم اما مرده ای نیستم که منتظر مرگم باشم.از نظر من زندگی،شورش علیه همین پوچیه ...
"

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:16 ب.ظ http://gijovij.blogfa.com


تنها دیالوگهای قشنگ بازنده...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ

نگران ؟ نمیخوام ناراحتت کنم ! میدونم این جور چیزا برات سنگین نیست - بیشتر از اینا دیدی . دوست ندارم ناراحت باشی !

ناراحتم از اینکه باورم نکردی ! نمیدونم چرا اینقدر دیر به فکر افتادی. یه موقعی باید باورم میکردی ولی نکردی .یه موقعی خیلی کارا باید میکردی ولی نکردی !

خوب و بد نسبیه ! کاری که کردی از نظر خودت خوب بوده و از نظر من بد.نه تو بد بودنشو قبول میکنی نه من خوب بودنشو ! پس خوب و بد با هم فرقی نمیکنه - نسبیه !

امید یه جور بهونست برای همون شورشی که میگی - علیه همه پوچی و تکراری بودن زندگی ! هم تو خوب میشناسیش هم من.

من افسوس میخورم به خاطر همه اتفاقای خوبی که قبلا میتونست بیفته و نیفتاد و تو هم ... !

ملقب به عسل شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:47 ب.ظ http://30in.persianblog.com

چی بگم والا !

یه جاهایی اگه باور نکنی ، باختی !

یه جاهایی هم اگه باور نشی ، بُردی !



من بی تقصیرم از اینکه نظرخواهی ِ وبلاگم اذیت می کنه تا بالا بیاد !

امیدوارم که همه چی فقط خوب باشه ، فارغ التحصیلی ، تعطیلات ِ بعد از فارغ التحصیلی ، رهایی از اون دانشگاه و .....

HELLO REAL WORLD

سارا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.adomide.com

اول از هر چیزی باد خودمون رو بشناسیم و ببینم توی این زندگی دنبال چی هستیم... چطوری رفیق؟ مهندس شدن چه عالمی داره؟

ندا پیروز شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
بعد از مدتها خوندن بلاگت ای مطلب حالمو گرفت
بهتر بنویس
میتونی
میدونم که میتونی

کورش چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ

خصلت بزرگ ایرانیان فضولی ....من نمیدونم شما میاید برای وبلاگ دیگران نظر بدید یا برای کامنتهای دیگران ....من هر جا کامنت گذاشتم یکی امد نظر داد ...مثل اینکه خیلی به همه فشار میاد که من یه جا کامنت میگذارم مطمئن هستم الان یه فضول دیگه پیدا میشه و راجع به این کامنت من یه چیزی میگه ...(مرده م بس مودب نشستم و هیچی نگفتم و همه هی فضولی کردن ) لطفا ماست خودتون رو بخورید و به دیگران کاری نداشته باشید ....

ماست خوردن باشه مال شما که یه کار دیگه ای هم جز شاهنامه سرایی و قصه حسین کرد تعریف کردن داشته باشین تا مبادا از بیکاری تو دیار غربت Home sick !! بشید. برای سلامتی همه بیماران صلوات!!!

مسی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://my-alone-speech.blogfa.com/

سلام دوست من
فکر نمی کردم بیای
وقتی کامنتت و دیدم خیلی خوشحال شدم.
نظرت و قبول دارم اما سعی می کنم باور نکنم .چون روحم و آزار میده.
راستی مسی آپ
و اگه بیای و چرت و پرتای دلش و بخونی خوشحال میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد