تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

قصه همیشه تکرار...

 

مگه کاری داره؟ما که عادت کردیم،عادت کردیم که خیلی راحت پا رو دلمون بذاریم و ادامه ندیم.مگه چی میشه؟یه مشت غم و غصه خوردن و یه پاکت سیگار کشیدن و یه مدت دپ زدن،بعد هم از سرمون میپره.دیگه فوق تخصص داریم تو اینکه از یکی خوشمون بیاد و طرف اصلا تو این باغها نباشه!!!
به همین راحتی.خیلی ها فکر میکنن مهمترین قسمت مرد آلتشه،خوب وقتی در بدو تولد اون رو ختنه میکنیم و دردش رو تحمل میکنیم،چرا تو سنهای بالاتر نتونیم درد ختنه کردن دلمون رو تحمل کنیم.فقط اشکالش اینه که داره یه کم تکراری میشه،یه کم عادی.اشکالش اینه که اگر اون موقع اون رو ختنه کردیم فرصت داشت برای رشد کردن اما حالا که دلمون رشد کامل کرده، ختنه کردنش خطرناکه.شاید تموم شه،یه چیزی تو مایه های ترس از دیگه عاشق نشدن،ترسناکه و تلخ،ولی این زندگی که به جز زهر چیزی تو حلق ما نریخته...

هرچی آرزوی خوبه،مال تو         هرچی که خاطره داریم،مال من
اون روزای ,اشقونه،مال تو         این شبهای بیقراری،مال من
منم و حسرت با تو ما شدن            تویی و بدون من رها شدن
آخر غربت دنیاست،مگه نه؟         اول دوراهی، آشنا شدن...


 

نظرات 10 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

شب قطبی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ب.ظ http://shabeghotbi.blogsky.com

آره باهات موافقم...ولی من دوئل رو شروع کردم و ایندفعه به جای بیخیال شدن برلی بیخیال نشدن روزی حداقل دو پاکت سیگار میزنم...اینم واسه خودش عالمیه...اگه موفق شدم خبرت میکنم...

[ بدون نام ] دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ

بابک - هر چی سنامون میره بالاتر - هر چی بیشتر میبینیم و میشنویم - تجربه هامون بیشتر میشه - به قول خودت بدیای زندگی همش تجربست - مفیده ! باعث میشه پوستامون کلفت شه !
همیشه مهم تحمل کردن درد نیست - بعضی وقتا - مهم اینه که بتونی با درد کنار بیای - مهم اینه که بشناسیش - مهم اینه که دوباره دچارش نشی !

نترس - دو ماه دیگه عاشق میشی ! D:

armin سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ق.ظ

یاران ره عشق منزل ندارد
این بحر مواج ساحل ندارد
باری که حملش آید ز گردون
جز ما ضعیفان حامل ندارد
چون ما نباشیم مجنون که لیلی
غیر از دل ما محمل ندارد



بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت
گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت
یار اگر ننشست با ما نیست جای اعتراض پادشاهی کامران بود از گدایی عار داشت
در نمی‌گیرد نیاز و ناز ما با حسن دوست خرم آن کز نازنینان بخت برخوردار داشت
خیز تا بر کلک آن نقاش جان افشان کنیم کاین همه نقش عجب در گردش پرگار داشت
گر مرید راه عشقی فکر بدنامی مکن شیخ صنعان خرقه رهن خانه خمار داشت
وقت آن شیرین قلندر خوش که در اطوار سیر ذکر تسبیح ملک در حلقه زنار داشت
چشم حافظ زیر بام قصر آن حوری سرشت شیوه جنات تجری تحتها الانهار داشت

سارا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.adomide.com

این دردها فقط مخصوص آقایون نیست.. خانمها هم درد دارند.. کلا انسانها با رنج و درد آفریده می شوند.. بقول خودت عادت می کنیم به همه چیز..

ملقب به عسل چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://30in.persianblog.com

ببین بابک جان ، من به مسائل ِ خصوصی اش (!!!!!!!!!!!!) کار ندارم !!! فقط یه چیزی رو حتما باید متذکر بشم ، اونم اینه که :

شما که 4 سال دانشجو بودی ،
شما که مسلما بارها کارنامه گرفتی ،
آدم ها اصولا وقتی کارنامه میگیرن و صفر و یک هاشون رو میبینن ، پشت دستشون
کف دستشون
کنار ِ دستشون
یا حتی جاهای دیگه شون رو داغ میکنن
که از ترم ِ بعد مثل آدم درس بخوونن !
ولی نمیشه !!!!! یعنی اگه این اتفاق بیافته باید شک کرد !!!!

پس از من به شما نصیحت ، که به این موضوع گیر نده ! تا 120 سال دیگه هم این لوپ همینجوری می چرخه و ادامه پیدا می کنه !!!!

منم دعا می کنم که تا 2 ماه دیگه عاشق بشی D:

متین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ

توی زندگی بارها زمین می خوری اما دوباره پا می شی و به راهت ادامه میدی! اگه یک روز پا نشدی یعنی زندگی تمومه!
-----------
پ.ن: چقدر حرف زدن واسه یکی دیگه آسونه ! چقدر راضی کردن خودمون سخت!
-----------
پ.پ.ن: بعد ۲۴ سال زندگی هنوز گاهی یادمون میره که زندگی همیشه اون جوری که می خواییم پیش نمیره! منم یادم میره!

alidad جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ

Hooooora belakhareh man tooonestam in safeye commentaye toro vaz konam;))migam Babak manzooor az alat hamooon doodoole???;))) aggge hamooone ke alan ba roshd kardanesh kollli vaze to o man khub shodeh khodemooon khabar nadarim?!:))alan digge shemshi az talast;)) diggge niazi nis vase kaasebi berim sare khiaaaaboooon;))))lol BEMIRI!!!YE KHABARI BEDEH!

فریبرز دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://FAFAL.BLOGFA.COM

چرا خورشید می تابه

چرا می چرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین

چرا خورشید می تابه

چرا می چرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی





اگه عشق من تونیستی

چرا می لرزه تنم

چرا از نبودنت

خیلی ساده می شکنم

اگه عشق من تو نیستی

چرا می میرم برات

من چرا زنده می شم

واسه دیدن چشات

چرا خورشید می تابه

چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین



چرا خورشید می تابه

چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی



اگه عشق من تو نیستی





اگه عشق من تو نیستی

چرا طاقت میارم

چرا من نمی تونم دست از سره تو بردارم

اگه عشق من تونیستی

چرا اینقد سر پام

چرا هر جا که میری

من به دنبالت میام

اگه عشق من تو نیستی

چرا پرپر نمیشم

چرا هر چی می خونم دوری تو از بر نمیشم

اگه عشق من تو نیستی

چرا قلبم میزنه

چرا وقتی نباشی قلب ترانه میشکنه

چرا خورشید می تابه

چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین



چرا خورشید می تابه

چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

چرا طاقت میارم

چرا من نمی تونم دست از سره تو بردارم

اگه عشق من تونیستی

چرا اینقد سر پام

چرا هر جا که میری

من به دنبالت میام

اگه عشق من تو نیستی

چرا پرپر نمیشم

چرا هر چی می خونم دوری تو از بر نمیشم

اگه عشق من تو نیستی

چرا قلبم میزنه

چرا وقتی نباشی قلب ترانه میشکنه

چرا خورشید می تابه

چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین



چرا خورشید می تابه

چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا

تو فقط بگو همین

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی

اگه عشق من تو نیستی



نازگلک سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ق.ظ http://me58.persianblog.com

از من یادته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد