تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

روز میلاد...

 


برای روز میلاد تن من ، نمیخوام پیرهن شادی بپوشی
            به رسم عادت دیرینه حتی ، برایم جام سر مستی بنوشی
برای روز میلادم اگر تو ، به فکر هدیه ای ارزنده هستی
            منو با خود ببر تا اوج خواستن ، بگو با من که با من زنده هستی

                    که من بی تو نه آغازم نه پایان
                                تویی آغاز روز بودن من
                    نذار پایان این احساس شیرین
                                بشه بی تو غم فرسودن من

نمیخوام از گلهای سرخ و آبی ، برایم تاج خوشبختی بیاری
           به ارزشهای ایثار محبت ، به پایم اشک خوشحالی بباری
بذار از داغی دستهای تنها ، بگیره حرم گرما بستر من
           بذار با تو بسوزه جسم خسته ام ، ببینی آتش و خاکستر من
تو ای تنها نیاز زنده موندن ، بکش دست نوازش بر سر من
           به تن کن پیرهنی رنگ محبت ، اگه خواستی بیای به دیدن من

                                  **********************
امشب سخن، از ساقی و میخانه گویم یا علی
     امشب سخن، از باده و پیمانه گویم یا علی
          امشب سخن، از مستی جانانه گویم یا علی
               امشب سخن، از عاشق دیوانه گویم یا علی
                    در راه عشقت یا علی، مردانه گویم یا علی
                           مستانه گویم یا علی، رندانه گویم یا علی

امروز بیست و چهار ساله شدم، به همین راحتی.شانس در خونه هر کسی رو نمیزنه که تولدش با تولد علی(ع) تو یک روز باشه، پس یا علی...


پ.ن1: فرناز هم رفت.وقتی یه دوست میره جاش رو میتونی با یه دوست دیگه پر کنی، اما وقتی یه رفیق میره، جاش برای همیشه خالی میمونه.
پ.ن2: گفته بودم برام خیلی عزیزی؟گفته بودم از مهمترین موجودات دور و برمی؟گفته بودم اصلا اشکال نداره که نیومدی تولدم چون نامزدیه برادر خانم بحرینی دعوت داشتی!!!، فقط این مهمه که تو ایام بابکیه، حتی اخم هم نمیکنی...
پ.ن3: امروز آخرین فرصتته، پس بجنب...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ملقب به عسل سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ http://30in.persianblog.com

هر چند که منو مهمونی دعوت نکرده بودی ،

ولی تولدت مبارک !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

متین سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ

تولدت مبارک.
.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ب.ظ

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد. قضای اسمان این است ودیگر گون نخواهد شد. رقیب ازار ها فرمود و جای اشتی نگذاشت. مگر اه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد.

سیه چشمی به کار عشق استاد،به من درس محبت یاد میداد...مرا از یاد برد آخر ولی من،به جز او عالمی را بردم از یاد...

سارا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.adomide.com

تولدت مبارک... امیدوارم که سالهای سال زندگیت پر از عشق و صفا باشه....

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ق.ظ

تولدمبارک بچه ! خوب باشی همیشه !! دیگه مار و تولدت دعوت نمی کنی ؟ دوست داشتم از آخرین فرصتم استفاده کنم و بجنبم اما ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

تپل - مرسی از این همه توجه و محبت !!!!‌ روز تولدت هم نتونستم ببینمت - مثل شب ـ تولدت !! برات آرزوی خوب کردم ؟؟! گفتم امیدوارم همیشه تپل و سیه چشم (!) و مهربون باشی و هیچوقت جات خالی نباشه ؟؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ب.ظ

اون سیه چشم که به کار عشق استاده کیه ؟ نشونی بده لطفا !!!

از چشمانش ریزد به دلم،شور عشق و امید
دامن از کف دادم،شد جهان از یادم،راز عشقش را در دل نهفتم...

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

نشون درست بده خدای نکرده مردم به خودشون نگیرن !!!مثلا اسمی ... اول فامیلی ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://tillneverlan.blogfa.com

نامزدی برادر من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این آدرس که کار نمیکنه!!!

کریم دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

خدایا! تو را شکر می‏کنم که مرا با درد آشنا کردی تا درد دردمندان را لمس کنم، و به ارزش کیمیایی درد پی ببرم، و «ناخالصی»های وجودم را در آتش درد بسوزم، و خواسته‏های نفسانی خود را زیر کوه غم و درد بکوبم، و هنگام راه رفتن بر روی زمین و نفس کشیدن هوا، وجدانم آسوده و خاطرم آرام باشد تا به وجود خود پی ببرم و موجودیت خود را حس کنم.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد