تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

Ma B day

 


باز کن پنجره را،
        من ترا خواهم برد
               به سر رود خروشان حیات،
                      آب این رود به سرچشمه نمیگردد باز
      بهتر آنست که غفلت نکنیم از آغاز
              باز کن پنجره را !
                                      صبح دمید

داشت خراب میشد، داشت همه چیز بهم میریخت، یعنی دو تا خط قرمز داشت همه چیز رو خراب میکرد.مرخصی رو، ایام بابکیه رو، همه چیز رو.اما بخیر گذشت.دوباره برگشتیم به همون فاز آرامش و آسودگی و البته خوشی.با مقداری اعصاب خوردی و البته هدر رفتن مقدار متنابهی پول، برگشتیم به همون وضعیت شادی و خل و چلی.
اووووووووووووووووووووووووووووه...25 سالم شد.عین زندگینامه حجج اسلام وآیات اعظام، باید از لفظ ربع قرن استفاده کنم! خیلیه بخدا! حالا هی من بگم پیر شدم، هی شماها بگین اختیار دارین، این حرفها چیه، تازه اول چل چلیتونه!
بهر حال یک هفته مرخصی برای ایام بابکیه، یک هفته گشت و گذار در سطح شهر و یه هفته خوشی میچسبه بخصوص بعد از یک هفته تمام نگرانی و اعصاب خردی.
همینیست که هست...
تولدم مبارک !


 

نظرات 18 + ارسال نظر
ملقب به عسل چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://30in.persianblog.ir

اهم ! اهم !
چه خبر بابی !؟
حالا نمیشد انقد سوزناک ننویسی :*

البته بازم خیلی مهربون نوشتیا ! خوشم اومد ! :* :*

ملقب به عسل چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://30in.persianblog.ir

عزیزم با وجود اینکه هفته بسیار بسیار سخت و مهیج و .... داشتیم ولی همین مهمه که به خیر گذروندیم و با سربلندی خارج شدیم !!!
این هم به خاطر برکت تولد ِ توئه !!!!!!!!!!!
بازم تولدت مبارک ! :* :*

بازم تاکید می کنم که اصلا احتیاج به تشکر نداره این همه برنامه های سرگرم کننده که برات در ایام بابکیه گذاشتم !!!!!
:*
تولدت مبارک بابی ... باشه ؟!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ

تولد کیه؟آقا بابی گل . دست دست.حالا بیا شمعهارو فوت کن

تینا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

بازم میگم تولدت مبارک!!!ربع قرن که خیلی کمه بابا ایشالله همیشه زنده باشی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

دوست داشتم تولدت بودم عزیزم.ولی باز هم مبارکه

شیدا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ

تولدت مبارک

[ بدون نام ] شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ

آرزوی خوب کردم برات ؟‌! می گم - امیدوارم که هر سال برات خوش تر و پر تر و امن تر باشه.
زندگی طولش مهم نیست - عرضش مهمه !

ترنم یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ http://dochar.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارک

آرزو دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://arezo67.blogfa.com

سلام
خوبید؟
نمیدونم چی بگم فقط وبلاگتون خیلی عالیه
من مجذوب نوشته هاتون شدم
مخصوصا آقای رئیس جمهور با من قدم بزن
نمیدونم خودتون نوشتید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه خودتون وشتید که واقعا محشره
اگه هم نوشتید بازم همین که تو وبتون نوشتید که چند نفر بخونن خیلی ممنون
با تشکر
بای

معصومه چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

تولدتون مبارک
می شه منو ببرید به سر رود خروشان حیات
آخه باید غصه هامو فراموش کنم
پاینده باشید

نازنین پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.nazzgolak.blogsky.com

یه جمله نو..یه کلمه نو..یه حرف نو...یه دل کهنه..یه قلب خسته..یه راه باریک..
برای با هم بودن ..برای بی او بودن..برای عشقی بی پایان...
..ببخشین اگه دیر کردم..ولی حتما میومدم.....
موفق باشی


مریم شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.marge-golaye-maryam.blogfa.com



______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
_________@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@_______
_________@ m a r g - g o l a y e - m a r y a m @________
_________@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________________@@@@______________________
______________##########################____________
_______________#lمیرسد روزی که بی من روز ها را سر کنی#___________
________________##########################__________
_________________### میرسد روزی که مرگ را باور کنی ###_________
__________________##########################_________
___________________#### میرسد که تنها در کنار قبر من ####________
____________________##########################_______
_____________________# شعرهای کهنه ام را مو به مو از بر کنی #______
______________________##########################_____
_______________________##########################____
________________________##########################___
_________________________######((جوانی نرسیده به آرزو))#####__
__________________________##########################_
___________________________##########################


کوچه های قلبم در تپش عبور نیلوفری شماست..............



:":"::::::::اون کسی رو جز من داشت::::::::::::"::":

مریم جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://zalzali.blogfa.com

سلام!!:)
واسه اینکه بخوام تولدت رو تبریک بگم یه خورده دیره....
اما منم تولدم یه روز قبل لز تو میشه!!:)
همینطوری گفتم!!

ملقب به عسل دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://30in.persianblog.ir

ببین بابک جان ، ۳ هفته گذشته ! بهتره دیگه آپدیت کنی عزیزم .. حوصله م سر رفت بس که «Ma B day» دیدم و یادم افتاد به اون روزای مزخرف !!!!!!

مصطفی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://carexplorer.blogfa.com/

زندگی ادامه داره حتی وقتی تو نباشی ،
اگه آشنا بمونی یا مثه غریبه ها شی،
حتی وقتی واژه ی عشق با خیانت هم نفس شه!!
یا اگه تموم دنیا باسه پرامون قفس شه،
نه خزون نه بهار انگاری روزگار تورو ازدل من می رنجوند!
اینکه تو هر نفس می گذشتی ازم، قلبم میلرزوند!
آخرین لحظه ها یاد تو از پاهام قدرت رفتن میگیره
زندگی جاری بی حضورت ولی شکل یه راه تیره!!!

مصطفی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://carexplorer.blogfa.com/

سلام دوست عزیز ممنون از این وبلاگ زیبایی که درست کردی من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین بیایین وبلاگ منم ببینین راستی خوشحال میشم من رو با "عشق ماشینا کلیک کنن" لینک کنی .مرسی بای.

مهدی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.meza.blogfa.com

..سلام دوست من ~$$$$
~~~~خوبی؟~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

با تبادل لینک موافقی ؟

به من خبر بده گلم .

موفق باشی .

المیرا سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.tanhaeei.blogfa.com

تولدت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد