تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

شش سال گذشت...

 

بنویس مهلت موندن، یه نفس بود
                 سهم من از همه دنیا، یه قفس بود
بنویس که خیلی وقته، واسه تو گریه نکردم
                      سر رو شونه هات نذاشتم، مثل دستهات سرد سردم


پ.ن 1: یک سال از خدمتم گذشت.
پ.ن 2: انقدر همه چیز ریخته به هم که سگ فاحشه محل ما هم از اصالت حرف میزنه.نه عزیزم، مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ

اول از همه باید بگم که خیلی متاسفم.اگر چه من هنوزم درست فلسفه زندگی رو نفهمیدم ولی مثل حرفی که همه به من میزنن میتونم بگم زندگی همینه.گاهی تلخ اونم خیلی تلخ و گاهی هم شیرین!
بعد هم باید بهت یاداوری کنم که کارت ورود به جلسه رو گرفتم همین امروز فردا برات میارم.رفتم با مسوولین محترم هم صحبت کردم گفتن مدرک اقای بابک ازما چندین سال بعد از مراجعه ایشون بهشون داده میشه.در ضمن گزارش موبایل بردن و خطاهای شما داده شده و بعد از درخواست من تصمیم گرفتن تا به جای اعدام یا تیرباران مدت خدمت شما برای ۱۰ سال عقب بیفته...نتیجه اینکه ایشالله خودم دهمین سال خدمتتو برات جشن میگیرم!مبارک باشه:دی

ملقب به عسل یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ http://30in.persianblog.ir

:(

ونوس دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.venouse.blogfa.com

میگن وقتی قو عاشق میشه

ساعتها میره لب برکه میشینه و از دور به معشوقش نگاه میکنه

رقص دلفریبش را میبینه و آه میکشه

اگر روزی بدونه معشوق بهش توجهی نداره و یا غمی روی دل معشوقش بشینه

میره خودش را در مرداب غرق میکنه !

الهام چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

خیلی خوب و عالی آرزوی بهترینها رو برات دارم منم یه همدم می خوام رو زمین

[ بدون نام ] جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

Hamishe vaghti fekr mikoni hamechiz dare khob pish mire, onvaghte ke ye chizi in vasata dorost azab dar nemiyad, vali yadet nare baraye dorost kardan hichvaght dir nist ino khodet yadam dadai.
In the middle of difficulty lies opportunity.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ

when you just think about what you did,you will be ashamed....although you have no courage to say it baby

مامانت می گفت اس ام اس انگلیسی به هم بزنیم برای همین بود که زبانت ژیشرفت کنه و غلط نداشته باشی!

سارا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.adomide.com

هر چه بگذره شاید دردش کمتر بشه و رنگش کمتر.. ولی یادش همیشه می مونه... یکسال دیگه هم خواهد گذشت.... و تمام خواهد شد....

هیچ کی یکیه سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

تنهایی رفتن و تنهایی موندن مرد میخواد

aroma چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

salam mr babak .omidvaram ke haletoon khoob bashe. mishe ye khaheshi azatoon bokonam? mishe lotfan eshgho tarif konid.mamnoon misham age in lotfo konid

اگر قابل تعریف بود که اینقدر مشکل نداشتیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد