تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

نه سال گذشت

 

هنوز حس غریب و مزخرفیه. هنوز هم عادت نکردم. هنوز هم راحت نیستم. از اون بدتر که اینجا تاریخ رو هم گم کردم و باید برم تو اینترنت ببینم امروزه با دیروز بود. هرچیزی تو غربت دو برابر میشه انگار.

نظرات 7 + ارسال نظر
پیام جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://khater.blogsky.com/

سلام خوب هستین شما وبلاگ خیلی خوبی دارین معلومه که خیلی ساله دارین مینویسین بهتون تبریک میگم قلمتون هم زیباست به منم سری بزنید خوشحال میشم موفق باشید یا علی خداحافظ.

علی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام.سایت خوبی داری و باید بهترش کنی اگه دوست داری همیشه به سایتت سر بزنیم

هستیا سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام اقا بابک وبلاگ جالبی دارین دوست عزیز غریت همیشه قرین با تنهائیه بس زیاد ناراحت نباش چون همه تنهائیم

مستانه سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

سللللللللللللللللللللللللللللللللللللام عزیز خوبی وبلاگت خوب بود راستی یه چیزی بهت میگم ناراحت نشو مگه تو چقدر تنهایی؟ حالا از ای حرفا گذشته با تنهائیه زیاد ناراحت نباش چون همه ی ما تنهاییم

هرزال یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://respinaharzal.blogfa.com/

باور دارم اگر ابر غرورش نشکند در برابر خاک

اگر خاک نرم نشود در برابر باران

گل عشق نمی روید

سخاوت باران در سختی سنگ اثر ندارد

کاش همیشه قصه خاک و باران نقل نسیم باشد

برای زمزمه در گوش جهان

سارا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://saara.persianblog.ir

دلم برای نوشته هات تنگ شده بود
چقدر حال و هوات عوض شده

هاجر چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ق.ظ http://tiktak-h.blogsky.com

تو غربت بهتره۰۰۰ کسی اگه نمی فهمدت انتظاری نداری۰ کسی با تعجب نگات نمی کنه هر چی هستی واسه خودتی۰ تنهایی عذابت نمیده غربته که سخته۰ همین۰ گیر چیزای مزخرف و پوچ و بیخود دلخوشیهای مسخره نیستی۰۰۰۰ واییییییی واقعا حالم داره بهم می خوره۰۰۰۰ گاهی می گم کاش بر نمیگشتم۰ حالا هم گیر کردم اینجا۰۰۰اما از رفتن و ابد دهر موندن می ترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد