تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

تنهایی

نه، من خانه ای ندارم، حرفی نمانده است. دیوار و سقف خانه من، همین هاست که مینویسم. همین طرز نوشتن، از راست به چپ...

بر پشت سمندی نو زین که گویی قرار اش نیست

 

به قول شاملوی بزرگ: 

 

 

چه بی تابانه میخواهمت 

     

      ای دوری ات آزمون تلخ زنده به گوری ... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ق.ظ

و فاصله

تجربه ئی بیهوده ست

مائده جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

واقعا فک میکردم دلتنگی واسه وطن شعاره اما حالادیگه نچ!‏
ازوبتون خوشم اومد ولی درست نخوندمش برام خیلی جالب بود؛نمیدونم چرا یه حسی داشتم!‏


[ بدون نام ] دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

کاش یه چیزی هم واسه دل من می نوشتی

احسان امو پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.complaintofgod33.blogfa.com

سلام....بازم وبلاگم فیلتر شد....تو رو خدا این آدرس رو جایگزین لینک قبلیم کن.....تو رو خدا یادت نره.............[ناراحت]

تنهایی جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

ای کاش ادما وقتی در کنار هم هستن قدر با هم بودنو بدونن نه وقتی که فرصت قشنگ با هم بودنو از دست دادن ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد